faq
      FAQ - najczęściej zadawane pytania                                     





Minęło kilka dni od złożenia zamówienia, a przesyłka wciąż nie dotarła.
Jeżeli przesyłka nie dochodzi po 4-5 dniach roboczych prosimy o kontakt (sklep@myproteins.pl) - w przypadku Poczty Polskiej zdarza się, że listonosz po nieudanej próbie doręczenia nie zostawia awizo. Przesyłka najczęściej zalega w urzędzie pocztowym. Niezależnie od wybranego przewoźnika dysponujemy numerami i potwierdzeniami nadania każdej przesyłki i w przypadku zagubienia przesyłki - co zdarza się bardzo rzadko - możliwe będzie dokładne ustalenie co się z daną przesyłką dzieje.


W opakowaniu brakuje miarki, jak mam odmierzać zalecaną porcję do spożycia?
Jeżeli producent nie umieszcza fabrycznie miarek w danym produkcie - miarka zostaje przez nas dołączana osobno w małym woreczku strunowym wewnątrz przesyłki.  W przypadku miarki wewnątrz opakowania produktu i przesyłki - prosimy o kontakt (sklep@proteinplanet.pl) - miarka zostanie dosłana niezwłocznie po otrymaniu powiadomienia.


Mam problem z odmierzaniem porcji produktu - na miarce widnieje "0.5ml" podczas gdy na etykiecie pisze '1 miarka=220mg'. Jak prawidłowo odmierzyć porcję do spożycia?
Do produktów stosuje się miarki o objętościach wyłącznie  0.5ml/5ml/70ml (odpowiednia miarka jest zawsze dołączana do produktu). Każdy produkt różni się gęstością, tak więc masa miarki 0.5ml/5ml/70ml wypełnionej produktem A będzie się różnić od masy tej samej miarki wypełnionej produktem B. Na etykiecie każdego produktu znajduje się informacja o masie wypełnionej płasko miarki (np. 1 miarka=220mg). Porcję należy odmierzyć w oparciu o tę informację oraz o zalecaną dzienną porcję do spożycia opisaną na etykiecie produktu.


Jak dokonać zmian w złożonym zamówieniu?
W przypadku gdy zamówienie jest w trakcie realizacji, dokonywanie jakichkolwiek zmian jest nie możliwe, prosimy zatem o możliwie pilny kontakt (sklep@proteinplanet.pl lub 793 805 910) -  konieczne będzie podanie nr zamówienia.


Czy istnieje możliwość zaplanowania dostawy kurierskiej na konkretną godzinę?
Kurierzy doręczają przesyłki przeważnie w godzinach 8-17. Standardowa usługa kurierska nie obejmuje dostawy na określoną godzinę - jest to usługa dodatkowo odpłatna. W celu wykupienia usługi prosimy o kontakt (sklep@proteinplanet.pl lub 793805910) przed dokonaniem zamówienia.